Je winkelwagen bevat geen artikelen.
- Home /
- Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
- Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
- Hoeveel verzendkosten betaal ik?
- Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
- Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
- Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. wat moet ik doen?
- Mijn bestelling was beschadigd of niet compleet. Wat moet ik doen?
- Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
- Ik ben een product vergeten te bestellen. Hoe kan ik deze bijbestellen?
- Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
-
Je kunt het te betalen bedrag voldoen door middel van betalen via iDEAL internetbankieren, via creditcard (red: binnenkort beschikbaar, Visa & Mastercard), via een bankoverboeking (red. binnenkort beschikbaar) of onder rembours (betalen bij ontvangst).
Lees meer over betalen. - Hoeveel verzendkosten betaal ik?
-
Verzenden is gratis vanaf een bestelling vanaf € 50,-. Bij bestellingen onder € 50,- wordt € 5,95 in rekening gebracht.
Voor verzending naar het buitenland worden afwijkende kosten in rekening gebracht.
Lees meer over verzenden. - Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
-
Het verzenden van bestellingen vindt plaats na ontvangst van je betaling, mits het product op voorraad is.
Indien de levertijd afwijkt van de bij het product aangegeven levertermijn, dan ontvang je hierover bericht van Totally Scuba met een indicatie van de actuele levertermijn.
Verzendingen vinden plaats op de eerstvolgende werkdag en worden verzonden met PostNL.
Lees meer over verzenden. - Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
-
Nadat je de bestelling geplaatst en betaald heb ontvang je een factuur per mail.
Indien er onvoorziene afwijkingen zijn in de leverprocedure, dan ontvang je hier uiteraard ook bericht van.
Ook ontvang je na betaling een factuur per mail.
- Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat moet ik doen?
-
Totally Scuba streeft er natuurlijk naar om alle bestellingen zo snel mogelijk af te leveren.
Neem contact op met onze klantenservice als de levering afwijkt van de verzendinformatie die je van ons ontvangen hebt.
Wij onderzoeken dan wat er misgegaan is en ondernemen, indien nodig, actie.
Uiteraard houden we je op de hoogte en zorgen we dat je bestelling naar behoren afgehandeld wordt. - Mijn bestelling was niet compleet of beschadigd bij ontvangst. Wat moet ik doen?
-
Neem contact op met onze klantenservice als je bestelling bij ontvangst niet compleet of beschadigd is.
Wij onderzoeken dan wat er misgegaan is en ondernemen, indien nodig, actie.
Uiteraard houden we je op de hoogte en zorgen we dat je bestelling naar behoren afgehandeld wordt. - Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
-
Producten kunnen binnen 14 dagen na levering worden geretourneerd zonder opgaaf van reden. Je stelt ons op de hoogte middels het modelformulier herroepingsrecht. en stuurt het product retour met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking. Na ontvangst van het artikel storten wij het aankoopbedrag, incl verzendkosten en de kosten voor het retour zenden terug.
Lees meer bij retourneren. - Ik ben een product vergeten te bestellen, hoe kan ik deze bijbestellen?
-
Bijbestellen is uiteraard geen probleem. Neem contact met onze klantenservice. Indien mogelijk voegen wij het product toe aan je bestelling zodat je geen nieuwe verzendkosten hoeft te betalen. Indien je product reeds verzonden is, dan geldt het bijbestellen als een nieuwe bestelling en zijn wij genoodzaakt om opnieuw verzendkosten in rekening te brengen.
Webshop
Onderhoud
Contact
- Voorland 13, 1601 EZ Enkhuizen
- M: info@totallyscuba.nl
- T: 0228 - 72 24 07
Wij gebruiken functionele en analytische cookies. Functionele cookies maken bepaalde functionaliteiten mogelijk en zorgen ervoor dat onze website goed werkt. Via analytische cookies krijgen we informatie over het gebruik van onze site. Daarmee brengen we verbeteringen aan. We maken geen gebruik van marketing cookies. Meer over cookies lees je in ons cookiebeleid en in ons privacybeleid.
Klik op Akkoord om cookies te accepteren.