Klachten?

 

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over het product dat je aangekocht hebt of over onze dienstverlening.
Wij kunnen leren van jouw klacht en zo onze dienstverlening verbeteren.
We vragen je daarom je klacht altijd te melden bij ons.

Je kunt je klacht bij ons melden door een mail te sturen naar info@totallyscuba.nl.
Vermeld in je mail ook je telefoonnummer en je ordernummer.

Wij beantwoorden je klacht binnen 14 dagen na ontvangst. 
Mochten wij meer tijd nodig hebben, dan stellen we je hiervan op de hoogte.

We nemen per mail contact met je op om je klacht te bespreken en samen met jou tot een goede oplossing te komen.
Soms is het echter handiger om een klacht via de telefoon te bespreken. Wij melden dan via de mail dat we graag telefonisch met je af willen stemmen.
Je kunt dan aangeven of je daarmee akkoord gaat en wanneer het jou uitkomt om telefonisch te overleggen.
Indien je geen telefonische afstemming wenst, dan verloopt de afhandeling uitsluitend per mail.

Klacht over verwerken persoonsgegevens
Heb je een klacht over hoe wij omgaan met jouw persoonsgegevens?
Dan kun je je wenden tot de Autoriteit Persoonsgegevens